Λύκειο Δροσιάς - Χαλκίδας | Δροσιά 341 00 | mail@lyk-drosias.eyv.sch.gr | +30 22210 99922

Location

Διεύθυνση Δροσιά 34100

time

Ωράριο 8:00 - 14:00

phone

Καλέστε +30 22210 99922

ΕΓΓΡΑΦΕΣ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Γενικά

Δικαίωμα εγγραφής στην Α΄ τάξη του ΓΕ.Λ. έχουν οι κάτοχοι Απολυτηρίου Γυμνασίου ή άλλου ισότιμου τίτλου και όσοι/ες έχουν απορριφθεί στην Α΄ τάξη ημερήσιου ή εσπερινού ΓΕ.Λ. Στη Β΄ τάξη εγγράφονται οι προαγόμενοι/ες από την Α΄ τάξη ημερήσιου ή εσπερινού ΓΕ.Λ., όσοι/ες έχουν απορριφθεί στη Β΄ ημερήσιου ή εσπερινού ΓΕ.Λ., όσοι/ες έχουν προαχθεί από τη Β΄ τάξη εσπερινού ΓΕ.Λ. τετραετούς φοίτησης και όσοι/ ες έχουν απορριφθεί από τη Β΄ ή τη Γ΄ τάξη εσπερινού ΓΕ.Λ. τετραετούς φοίτησης. Στη Γ΄ τάξη εγγράφονται οι προαγόμενοι/ες από τη Β΄ τάξη ημερήσιου ΓΕ.Λ., οι προαγόμενοι/ες από τη Β΄ τάξη εσπερινού ΓΕ.Λ τριετούς φοίτησης, όσοι/ες έχουν απορριφθεί στη Γ΄ ημερησίου ΓΕ.Λ., όσοι/ες έχουν απορριφθεί στη Γ΄ εσπερινού ΓΕ.Λ. τριετούς φοίτησης και όσοι/ες έχουν απορριφθεί στη Δ΄ Εσπερινού ΓΕ.Λ.

Ένταξη μαθητών/τριών σε Ημερήσια Γενικά Λύκεια:


α) στην Α΄ τάξη ημερήσιου ΓΕ.Λ. εντάσσονται όσοι/ες:

αα) εγγράφονται στην τάξη αυτή, σύμφωνα με την παρούσα,
ββ) δεν έχουν προαχθεί από την τάξη αυτή,
γγ) μετεγγράφονται από την Α΄ τάξη άλλου ημερήσιου ή εσπερινού Γενικού Λυκείου,
δδ) μετεγγράφονται από την Α΄ τάξη ημερήσιου ή εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου,


β) στη Β΄ τάξη ημερήσιου ΓΕ.Λ. εντάσσονται όσοι/ες:

αα) έχουν προαχθεί από την Α΄ τάξη ημερήσιου Γενικού Λυκείου,
ββ) έχουν προαχθεί από τη Β΄ τάξη εσπερινού τετραετούς Γενικού Λυκείου,
γγ) δεν έχουν προαχθεί από τη Β΄ τάξη ημερήσιου ή εσπερινού (τριετούς ή τετραετούς) Γενικού Λυκείου,
δδ) δεν έχουν προαχθεί από τη Γ΄ τάξη εσπερινού Γενικού Λυκείου τετραετούς φοίτησης,
εε) μετεγγράφονται από τη Β΄ τάξη άλλου ημερήσιου ή εσπερινού ΓΕ.Λ.,
στστ) μετεγγράφονται από τη Β΄ ή Γ΄ τάξη ημερήσιου Επαγγελματικού Λυκείου,
ζζ) μετεγγράφονται από τη Β΄ ή Γ΄ τάξη εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου,


γ) στη Γ΄ τάξη ημερήσιου ΓΕ.Λ. εντάσσονται όσοι/ες:

αα) έχουν προαχθεί από τη Β΄ τάξη ημερήσιου Γενικού Λυκείου,
ββ) υποχρεώνονται να επαναλάβουν τη φοίτηση στη Γ΄ τάξη ημερήσιου Γενικού Λυκείου,
γγ) μετεγγράφονται από τη Γ΄ τάξη άλλου ημερήσιου ή τη Γ΄ τάξη εσπερινού Γενικού Λυκείου (τριετούς φοίτησης),
δδ) δεν έχουν προαχθεί από τη Δ΄ τάξη εσπερινού Γενικού Λυκείου παρελθόντων ετών (τετραετούς φοίτησης),


Προθεσμίες εγγραφής/ανανέωσης εγγραφής

1) Οι αιτήσεις εγγραφής/ανανέωσης εγγραφής πραγματοποιούνται στα Γενικά Λύκεια οι αιτήσεις πραγματοποιούνται εντός του Μαΐου - Ιουνίου του προηγούμενου σχολικού έτους σε χρονικά διαστήματα που καθορίζονται με εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ. και η εγγραφή-ένταξη σε τάξη ολοκληρώνεται με την παραλαβή του απολυτηρίου Γυμνασίου για την εγγραφή στην Α΄ Λυκείου. Κατ΄ εξαίρεση πραγματοποιούνται εγγραφές τον Σεπτέμβριο πριν την έναρξη των μαθημάτων, σε χρονικό διάστημα που καθορίζεται με εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ., σε λειτουργούντα τμήματα: α) για τους/τις μαθητές/τριες που παραπέμφθηκαν στην εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου, όπου αυτή προβλέπεται β) για τους/τις απόφοιτους Γενικού Λυκείου ή Επαγγελματικού Λυκείου οι οποίοι/ες επιθυμούν την εγγραφή τους σε Επαγγελματικό Λύκειο για την απόκτηση πτυχίου ειδικότητας και οι οποίοι/ες συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του προηγούμενου σχολικού έτους και γ) για τους/τις μαθητές/τριες που αδυνατούσαν να εγγραφούν για λόγους ανωτέρας βίας προσκομίζοντας επίσημα έγγραφα που αποδεικνύουν την αδυναμία εγγραφής στο προβλεπόμενο διάστημα (π.χ. για λόγους υγείας, σοβαρούς οικογενειακούς λόγους).

2) Εκπρόθεσμη εγγραφή πραγματοποιείται ύστερα από έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας της οικείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έως επτά (07) ημέρες μετά την έναρξη των μαθημάτων, με την προσκόμιση επίσημων εγγράφων που αποδεικνύουν την αδυναμία εγγραφής εντός των προθεσμιών (π.χ. για λόγους υγείας, σοβαρούς οικογενειακούς λόγους). Οι απουσίες των μαθητών/τριών για το χρονικό διάστημα από την έναρξη των μαθημάτων μέχρι την εκπρόθεσμη εγγραφή λογίζονται στο ακέραιο.

3) Σε κάθε περίπτωση εκπρόθεσμων εγγραφών οι μαθητές/τριες εντάσσονται σε τμήματα που ήδη λειτουργούν. Αν αυτό δεν είναι εφικτό στη σχολική μονάδα στην οποία εντάσσεται ο/η μαθητής/τρια, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο παρόν άρθρο, ο/η μαθητής/ τρια εγγράφεται σε τμήμα που ήδη λειτουργεί σε όμορο σχολείο, με απόφαση του/της Διευθυντή/ντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Τρόπος εγγραφής-ανανέωσης εγγραφής

Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ., υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανα-νέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής»,

μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr,
ή μέσω της διαδικτυακής πύλης https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio ,

συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Στην περίπτωση ανήλικων μαθητών/τριών την Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλει ο κηδεμόνας που έχει καταχωρισθεί ως «Κηδεμόνας e-εγγραφές» στο ΠΣ myschool σύμφωνα με εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.. Σε περίπτωση ενήλικων μαθητών/τριών, Ηλεκτρονική Αίτηση μπορούν να υποβάλουν οι ίδιοι, με τους δικούς τους κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), εφόσον είναι καταχωρισμένοι στο ΠΣ myschool (ως κηδεμόνες του εαυτού τους).

Επισημαίνεται ότι:

α) Υποβάλλουν Ηλεκτρονική Αίτηση μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές οι μαθητές/τριες που προέρχονται από ξένα σχολεία του εξωτερικού, εφόσον έχει προηγηθεί η αντιστοιχία της τάξης ή του τίτλου από την αρμόδια Δ.Δ.Ε. ή η Βεβαίωση Ισοτιμίας από τον ΕΟΠΠΕΠ. Ειδικότερα, οι μαθητές/τριες που προέρχονται από ξένα σχολεία του εξωτερικού υποβάλλουν Ηλεκτρονική Αίτηση μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές υπό την προϋπόθεση ότι κατέχουν τη Βεβαίωση Αντιστοιχίας από την αρμόδια Δ.Δ.Ε. ή τη Βεβαίωση Ισοτιμίας από τον ΕΟΠΠΕΠ την οποία στη συνέχεια θα καταθέσουν στη σχολική μονάδα κατανομής μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά. Αν δεν έχει ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη διαδικασία, οι αιτήσεις των παραπάνω μαθη-τών/τριών θα υποβληθούν χειρόγραφα στη σχολική μονάδα.

β)Δεν θα υποβάλουν Ηλεκτρονική Αίτηση μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές οι κρατούμενοι/ες και όσοι/όσες παρακολουθούν θεραπευτικά προγράμματα απεξάρτησης των εγκεκριμένων οργανισμών του άρθρου 51 του ν. 4139/2013. Οι αιτήσεις των συγκεκριμένων μαθητών/τριών θα υποβληθούν χειρόγραφα.

Είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές

Για την είσοδο στην εφαρμογή e-εγγραφές, είναι απαραίτητοι οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) του κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας που επιθυμεί να υποβάλει Ηλεκτρονική Αίτηση. Για τους/τις ανήλικους/ες μαθητές/τριες ή ενήλικα προστατευόμενα μέλη, που δε διαθέτουν κω-δικούς ΓΓΠΣ (taxis), χρησιμοποιούνται αποκλειστικά οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) του γονέα ή κηδεμόνα ή του κατά τον νόμο υπεύθυνου αντίστοιχα που έχει καταχωριστεί στο Πληροφοριακό Σύστημα myschool. Στην τελευταία περίπτωση, απαιτείται αποδεικτικό έγγραφο δημόσιας αρ-χής για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο σχολείο.

Επισημαίνεται ότι, αν οι αιτούντες/σες κηδεμόνες ή ενήλικοι/ες μαθητές/τριες δεν διαθέτουν κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), οφείλουν να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να τους αποκτήσουν έγκαιρα.

Οι Διευθυντές/ντριες των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων ή Επαγγελματικών Λυκείων διευκολύνουν τους κηδεμόνες που δηλώνουν αδυναμία να υποβάλουν μόνοι τους την Ηλεκτρονική Αίτηση διαθέτοντας έναν/μία εκπαιδευτικό και έναν Η/Υ στο σχολείο τους για την καταχώριση των Ηλεκτρονικών Αιτήσεων, κατόπιν συνεννόησης των ενδιαφερόμενων με τη σχολική μονάδα. Η σύνδεση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e- εγγραφές γίνεται με τους κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) του κηδεμόνα.

Οι αιτούντες/σες κατά την είσοδό τους στην εφαρμογή e- εγγραφές θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τις τάξεις και τις ομάδες προσανατολισμού των ΓΕ.Λ., στις οποίες δύνανται να εγγραφούν.

Κατά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης εμφανίζονται αυτόματα χωρίς δυνατότητα αλλαγής το επώνυμο, το όνομα και το πατρώνυμο του κηδεμόνα όπως αντλούνται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (GSIS), η οποία παρέχει την υπηρεσία ταυτοποίησης των χρηστών της πλατφόρμας e- εγγραφές, ενώ καταχωρίζονται απαραίτητα τα παρακάτω στοιχεία:

  • Το e-mail του κηδεμόνα ή του/της ενήλικου/ης μαθητή/τριας
  • Το μητρώνυμο του κηδεμόνα ή του/της ενήλικου/ης μαθητή/τριας

Για τα ΓΕ.Λ.:

  • Επιλογή Ημερήσιου ή Εσπερινού ΓΕ.Λ.
  • Η τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες το επόμενο σχολικό έτος
  • Επιλογή ξένης γλώσσας (Α΄ Λυκείου)
  • Επιλογή Ομάδας Προσανατολισμού (Β΄ και Γ΄ Λυκείου)
  • Το σχολείο τελευταίας φοίτησης, καθώς και το έτος τελευταίας φοίτησης
  • Ο Αριθμός Μητρώου (Α.Μ.) μαθητή/τριας (ο οποίος αναγράφεται σε πρόσφατο έλεγχο προόδου, στο Ατομικό Δελτίο μαθητή)
  • Η ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας
  • Από ποιον/α καταχωρίζεται η Ηλεκτρονική Αίτηση
  • Ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου του/της κηδεμόνα ή του/της μαθητή/τριας

• Η Ηλεκτρονική Αίτηση επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης του ν. 1599/1986 (Α ́ 75).

• Μετά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης ο έτερος κηδεμόνας πρέπει άμεσα να δηλώσει με κάθε πρόσφορο τρόπο (είτε με αποστολή e-mail είτε με υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986) στον/στη Διευθυντή/ντρια των Γενικών Λυκείων ή Επαγγελματικών Λυκείων ή Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής αίτησης, όπως εκείνο έχει υποβληθεί.

• Οι αιτούντες/σες, οι οποίοι/ες δηλώσουν Τάξη/Τομέα/Ειδικότητα στην οποία δεν έχουν δικαίωμα να εγγραφούν, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, δεν έχουν τη δυνατότητα να ολοκληρώσουν τη διαδικασία υποβολής στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e- εγγραφές.

• Για να είναι δυνατή η ταυτοποίηση ενός/μίας μαθητή/τριας και η ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής της αίτησής του/της στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-εγγραφές, ο/η αι-τών/ούσα θα πρέπει να γνωρίζει τον Αριθμό Μητρώου (Α.Μ.) του μαθητή/τριας. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο γεγονός ότι ο Αριθμός Μητρώου διαφοροποιείται, όταν ο/η μαθητής/τρια αλλάζει σχολική μονάδα (π.χ. οι μαθητές/τριες που θα φοιτήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος στη Β΄ Λυκείου έχουν διαφορετικό ΑΜ από αυτόν που είχαν δηλώσει στην ηλεκτρονική αίτηση που είχαν υποβάλει πέρυσι).

• Η ημερομηνία γέννησής του/της πρέπει να είναι ορθά καταχωρισμένη στο ΠΣ myschool. 

• Τα στοιχεία των μαθητών/τριών οι οποίοι/ες φοίτησαν πριν από το σχολικό έτος 2013 – 2014, δεν περιλαμβάνονται στο ΠΣ myschool. Στην περίπτωση αυτή, καλούνται να καταχωρίσουν οι ίδιοι/ες τα παρακάτω στοιχεία:

  • Τάξη τελευταίας φοίτησης
  • Αποτέλεσμα φοίτησης
  • Φύλο μαθητή/τριας
  • Όνομα μαθητή/τριας
  • Επώνυμο μαθητή/τριας
  • Όνομα πατέρα
  • Όνομα μητέρας
  • Διεύθυνση κατοικίας μαθητή/τριας

• Στην περίπτωση κατά την οποία μαθητής/τρια έχει υποβάλει Ηλεκτρονική Αίτηση δηλώνοντας την πρόθεσή του/της για μετεγγραφή σε άλλη σχολική μονάδα (ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ.), θεωρείται ότι έχει πραγματοποιήσει την ανανέωση εγγραφής του/της στη σχολική μονάδα προέλευσης.

 Μετά την οριστική κατανομή τους σε συγκεκριμένο ΓΕ.Λ, ΕΠΑ.Λ. ή Π.ΕΠΑ.Λ., οι ενδιαφερόμενοι/ες εισέρχονται εκ νέου προκειμένου να ενημερωθούν μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr και συγκεκριμένα στο πεδίο «Οι αιτήσεις μου» (κουμπί επάνω δεξιά) οφείλουν να αποστείλουν Υπεύθυνη Δήλωση μέσω της ιστοσελίδας του https://www.gov.gr (https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese) και τα απαραίτητα δικαιολογητικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη σχολική μονάδα ή να παρουσιαστούν, κατόπιν συνεννόησης, για την οριστική εγγραφή, ανανέωση εγγραφής ή μετεγγραφή τους, προσκομίζοντας όσα δικαιολογητικά απαιτούνται κατά περίπτωση:

α. Για τα ΓΕ.Λ. μέχρι την έναρξη των μαθημάτων

• Οι μαθητές/τριες ή οι κηδεμόνες αυτών που συναντούν δυσκολία στη συμπλήρωση των απαραίτητων στοιχείων στην εφαρμογή e-εγγραφές μπορούν να απευθύνονται στο help desk της εφαρμογής στα τηλέφωνα επικοινωνίας που βρίσκονται στην αρχική σελίδα της πλατφόρμας e-εγγραφές (ΓΕ.Λ.: 2103443911, ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.: 2103443913) ή με e-mail μέσω της σελίδας «Επικοινωνία» της πλατφόρμας e-εγγραφές, εφόσον συνδεθούν, επιλέγοντας απαραίτητα τύπο σχολείου (ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ. ή Π.ΕΠΑ.Λ.). Επίσης, μπορούν να απευθύνονται στην πλησιέστερη σχολική μονάδα (Γυμνάσιο, ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ.) της κατοικίας τους τις ώρες λειτουργίας της εκτός των ημερών και ωρών που διενεργούνται οι Πανελλαδικές Εξετάσεις.

• Οι αιτούντες/σες έχουν τη δυνατότητα τροποποίησης της Ηλεκτρονικής Αίτησής τους ή διαγραφής και υποβολής νέας όσο η ηλεκτρονική πλατφόρμα e-εγγραφές δέχεται Ηλεκτρονικές Αιτήσεις και σε κάθε περίπτωση όχι μετά την τοποθέτηση/κατανομή σε σχολική μονάδα. Μετά την κατανομή, δυνατότητα διαγραφής της Ηλεκτρονικής Αίτησης υφίσταται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις (π.χ. μη έγκυρη αίτηση, αλλαγή τομέα - ειδικότητας Ε-ΠΑΛ, μη έγκριση ολιγομελούς κ.λπ.) με Υπεύθυνη Δήλωση: α) για τα ΓΕΛ προς την αρμόδια Διεύθυνση του ΥΠΑΙ.Θ. (egelhelp@minedu.gov.gr) και β) για τα ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. προς τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου που έχει κατανεμηθεί προκειμένου να του/της ενεργοποιήσει τη δυνατότητα διαγραφής. Με την παραπάνω ενεργοποίηση, ο/η μαθητής/τρια/κηδεμόνας μπορεί να διαγράψει ο/η ίδιος/α την Ηλεκτρονική Αίτηση. Μετά τη διαγραφή της Ηλεκτρονικής Αίτησής του/της, ο μαθητής/τρια /κηδεμόνας, πρέπει να υποβάλει εκ νέου Ηλεκτρονική Αίτηση στην αμέσως επόμενη περίοδο εγγραφών. (Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο Εγχειρίδιο Χρήσης και στις Συχνές Ερωτήσεις).

• Η Ηλεκτρονική Αίτηση των ανήλικων πολιτών τρίτων χωρών που εμπίπτουν στην παρ. 8 του άρθρου 21 του ν. 4251/2014 (Α΄ 80), των ανήλικων • που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 71 του ν. 4547/2018 (Α΄102) και των ανήλικων αιτούντων ή ανήλικων τέκνων αιτούντων Διεθνή Προστασία του αρθ. 51 του ν. 4636/2019 (Α’169) οι οποίοι/ες ε-πιθυμούν την εγγραφή τους σε ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ. ή Π.ΕΠΑ.Λ., μπορεί να υποβάλεται από τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου ή από τον/τη Συντονιστή/στρια Εκπαίδευσης Προ-σφύγων, με τους προσωπικούς του/της κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), αφού οι κηδεμόνες τους υ-ποβάλουν στη διεύθυνση του σχολείου Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία:

α) εξουσιοδοτούν τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου ή τον/τη Συντονιστή/στρια Εκ-παίδευσης Προσφύγων να υποβάλει αντ’ αυτών την Ηλεκτρονική Αίτηση,

β) δηλώνουν την προτίμησή τους στον τύπο σχολείου όπου επιθυμούν να εγγραφούν,

γ) δηλώνουν την αδυναμία τους να υποβάλουν οι ίδιοι/ες την Ηλεκτρονική Αίτηση,

δ) δηλώνουν ότι θα προσκομίσουν:
αα) το δελτίο αιτούντος/δικαιούχου διεθνούς προστασίας
ββ) βεβαίωση διαμονής υπογεγραμμένη από τον Διοικητή του κέντρου φιλοξενίας ή της δομής φιλοξενίας προσφύγων στην οποία δηλώνεται παράλληλα η αδυναμία του/της ενδιαφερόμενου/ης για την απόκτηση κωδικών taxis ή
γγ) βεβαίωση διαμονής σε άλλη δομή (π.χ. στεγαστικό πρόγραμμα, Μ.Κ.Ο., Δήμους, Διεθνή Οργανισμό). Στην περίπτωση αυτή, η βεβαίωση εκδίδεται από τον αρμόδιο κατά περίπτωση φορέα που δηλώνει παράλληλα την αδυναμία του/της ενδιαφερόμενου/ης για την απόκτηση κωδικών ΓΓΠΣ (taxis).

• Στην περίπτωση πολιτών τρίτων χωρών που διαμένουν στην Ελλάδα και δεν έχουν ολοκληρώσει τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να ρυθμίσουν τη νόμιμη διαμονή τους στη χώρα, την Ηλεκτρονική Αίτηση για την εγγραφή των ανήλικων τέκνων τους μπορεί να υποβάλει ο/η Διευθυντής/ντρια του σχολείου, με τους προσωπικούς του/της κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), υπό την προϋπόθεση ότι οι κηδεμόνες τους υποβάλλουν στη διεύθυνση του σχολείου Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία:

α) εξουσιοδοτούν τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου να υποβάλει αντ’ αυτών την Ηλεκτρονική Αίτηση,

β) δηλώνουν την προτίμησή τους στον τύπο σχολείου που επιθυμούν να εγγραφούν,

γ) δηλώνουν την αδυναμία τους να υποβάλουν οι ίδιοι/ες την Ηλεκτρονική Αίτηση,

δ) δηλώνουν ότι δεν έχουν ολοκληρώσει τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να ρυθμίσουν τη νόμιμη διαμονή τους στη χώρα.

• Στην περίπτωση ανήλικων ή ενήλικων μαθητών/τριών οι οποίοι/ες φιλοξενούνται σε Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας με εισαγγελική παραγγελία ή δικαστική απόφαση, την Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλει ο κατά περίπτωση υπεύθυνος.

• Οι Διευθυντές/ντριες που υποβάλλουν Ηλεκτρονικές Αιτήσεις σχετικά με τις ανωτέρω περιπτώσεις, καθώς και οι κατά περίπτωση υπεύθυνοι/ες, πρέπει να απευθύνονται στο help desk της εφαρμογής για την ενεργοποίηση της δυνατότητας υποβολής Ηλεκτρονικών Εγ-γραφών για μαθητές/τριες των οποίων δεν είναι κηδεμόνες. Σε αυτές τις περιπτώσεις για τα ΓΕ.Λ. θα πρέπει να αποσταλεί Υπεύθυνη Δήλωση (βλ. Χρήσιμα έγγραφα) στο egelhelp@minedu.gov.gr.





Newsletter